Nieuw op NSN: Schadestatus en een vernieuwde weergave
Nedasco helpt jou graag vooruit. Daarom hebben we het afgelopen jaar hard gewerkt aan een nieuwe tool: Schadestatus. Daarnaast is de weergave op NSN vernieuwd, waardoor het portaal nog overzichtelijker is. Wij zijn enthousiast en jij hopelijk ook!
Lees meer over:
Nieuwe tool: Schadestatus
Schadestatus: blijf op de hoogte
Bekijk zelf hoe het zit met de gemelde schade van je klant. Met de tool Schadestatus heb je als adviseur deze gegevens direct bij de hand en zie je welke acties er open staan voor het afhandelen van de schade. Bij “Acties” zie je of een document is ontvangen of waar Nedasco nog op wacht en de actuele reactietermijnen. Ook vind je in één overzicht alle open en gesloten schade van de relatie, inclusief schadeoorzaak. De tool is als tegel te vinden onder “Mijn Administratie” op het dashboard van NSN. De komende tijd werken wij aan nieuwe functionaliteiten voor deze tool.
Vernieuwde weergave van NSN:
Met deze nieuwe weergave bieden we jou als gebruiker meer overzicht door belangrijke informatie of ondersteuningsopties altijd te weergeven. De twee grootste wijzigingen kun je aan de linker- en rechterkant zien van NSN. De tegeltjes onder Mijn administratie en Direct regelen staan er zoals je gewend ben.
Het Ondersteuningsmenu is nu altijd aanwezig in het portaal
Het ondersteuningsmenu is verplaatst naar de linkerkant. Je kunt alle handige informatie nu ook raadplegen als je de startpagina verlaat. Druk op de icoontjes in het linkermenu om meteen naar je gewenste bestemming te gaan. Of klap het menu open door linksonder op »; te klikken om de opties te bekijken. In tools is het ondersteuningsmenu niet zichtbaar aan de linkerkant. Je kunt het Ondersteuningsmenu dan rechtsbovenaan naast je naam terugvinden onder Ondersteuning.
Al het laatste Nieuws meteen in beeld
In de vorige weergave stonden nieuwsberichten onderaan het dashboard en waren niet altijd zichtbaar. Hierdoor zag je niet direct deze belangrijke berichten (bijv. over productwijzigingen of premie aanpassingen). In de vernieuwde weergave worden nieuwsberichten rechtsboven in beeld getoond.
Extra ondersteuning
Zoeken en filteren in Nieuws en Veelgestelde vragen
De zoekfunctie en filters zijn bij Nieuws en Veelgestelde vragen verplaatst. Deze vind je bij beiden nu bovenaan de pagina:
Inlogscherm voor zowel Nedasco en BSB
Nedasco heeft zijn krachten gebundeld met BSB uit Geleen. De adviseurs van BSB maken vanaf 17 februari ook gebruik van het portaal. Het inlogscherm is daarom aangepast. Om in te loggen op NSN verandert er voor jou niets.