Laure

3 december 2020

Vandaag kloppen wij aan bij… Laure

Bijna alle collega’s van Nedasco werken noodgedwongen thuis, dus we geven graag een inkijkje in hoe dat gaat. We kloppen elke dag bij een collega aan. Vandaag is Laure aan de beurt.

Lees verder
Telefonische enquete

23 november 2020

Mogen wij je wat vragen?

Als Nedasco willen wij graag onze dienstverlening meten en waar nodig verbeteren. In december starten wij met een telefonische enquête welke, met jouw toestemming, zal starten na jouw telefoongesprek met één van onze medewerkers.

Lees verder
assurantiebelasting

23 november 2020

Betaal jij assurantiebelasting?

Het serviceabonnement maakt (meestal) deel uit van de pakket/verzamelfactuur en daarbij staat ook de (provisieloze) verzekeringspremie vermeld. Vanaf 1 juli 2020 hoort er, in overeenstemming met de bestaande wet- en regelgeving, over beide vergoedingen assurantiebelasting te worden voldaan.

Lees verder
Totaalklant

26 oktober 2020

Maak van je klant een totaalklant

Hoe scherp is jouw klant als het gaat om zijn verzekeringen? In de praktijk blijkt vaak van niet. Nedasco denkt graag met je mee over hoe we (samen) kunnen toewerken naar totaalklanten.

Lees verder
Arno Thuiswerken

19 oktober 2020

Vandaag kloppen wij aan bij… Arno

Bijna alle collega’s van Nedasco werken noodgedwongen thuis, dus we geven graag een inkijkje in hoe dat gaat. We kloppen elke dag bij een collega aan. Vandaag is Arno aan de beurt.

Lees verder

30 september 2020

Vandaag kloppen wij aan bij… Chantal

Bijna alle collega’s van Nedasco werken noodgedwongen thuis, dus we geven graag een inkijkje in hoe dat gaat. We kloppen elke dag bij een collega aan. Vandaag is Chantal aan de beurt.

Lees verder
digitaal paspoort

22 september 2020

Inloggen met Digitaal Paspoort bij Nedasco portals

Gebruik jij een Digitaal Paspoort om in te loggen bij extranetten van verzekeraars en/of applicaties van andere aanbieders? Dan willen wij jouw aandacht vragen voor het nieuwe Digitale Paspoort dat nodig is om in te loggen in de Nedasco portals.

Lees verder

22 september 2020

Compleet dossier bespoedigt schadeafwikkeling

Een snelle, vlotte en correcte schadeafwikkeling is in het belang van je klant, maar ook voor jouw reputatie als adviseur. Gebruik daarom de checklist van Nedasco om te zorgen voor complete dossiers als je de schade meldt.

Lees verder
ditiszorg.nl

22 september 2020

Zorgseizoen 2021 in aantocht. Gebruik ditiszorg.nl

Om jouw klant te helpen een keuze maken voor een nieuwe zorgverzekering, kun je gebruikmaken van ditiszorg.nl. Met deze module kunnen de verzekeringswensen van je klant gematcht worden met een nieuwe polis. Of hij kan zelf zorgverzekeringen vergelijken en een keuze maken.

Lees verder

18 september 2020

Vandaag kloppen wij aan bij… Oswin

Bijna alle collega’s van Nedasco werken noodgedwongen thuis, dus we geven graag een inkijkje in hoe dat gaat. We kloppen elke dag bij een collega aan. Vandaag is Oswin aan de beurt.

Lees verder