28 maart 2018

Maak kennis met uw eigen ‘Nedasco’ aanspreekpunt bij DAS!

U bent als intermediair aangesloten bij Nedasco. U heeft dus waarschijnlijk geen rechtstreeks DAS-agentschap. Toch hecht DAS veel waarde aan een goede relatie met u. Door een samenwerking met Nedasco kunt u daarom profiteren van de bepaalde faciliteiten van DAS. Maak daarom kennis met Iris Bakema en Nienke Ottens, accountmanagers bij DAS. Zij kunnen u … Continued

Lees verder
Ruitschade

28 maart 2018

Voorkom niet-volledig gedekte glasschades

Stel: uw klant kijkt niet goed uit bij het stofzuigen en raakt daardoor een ruit met de stang. Het resultaat: een gebroken ruit. De schadeclaim wordt bij u ingediend. U geeft aan dat de verzekerde de schade kan melden bij een glaszetter en de nota in kan dienen bij u of bij Nedasco. Maar let … Continued

Lees verder
Pelletkachel

28 maart 2018

Tips rondom risico’s van pelletkachels

Er is tegenwoordig een trend om geen gasgestookte installaties meer te gebruiken. Steeds vaker schaffen bedrijven daarom een pelletkachel aan. Dat is extra aantrekkelijk omdat voor de aanschaf van deze kachels een interessante subsidie bestaat. Helaas blijken deze populaire, gesubsidieerde pelletkachels vaak risicovolle situaties op te leveren. Dat komt om te beginnen doordat de kachels … Continued

Lees verder
Nedasco medewerker laptop

28 maart 2018

Even voorstellen…Gerbrand Poolen

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco zich graag aan u voor. Vorige maand kon u kennismaken met Arno van Norden, manager van de afdeling Schadeverzekeringen. Deze keer is het de beurt aan Gerbrand Poolen, Specialist Zakelijke Schadeverzekeringen. Mijn naam is Gerbrand Poolen en ik ben bezig met mijn tweede Nedasco periode. Op … Continued

Lees verder
Michel

28 maart 2018

Het belang van totaalklanten

Waarom is het voor een klant eigenlijk zo belangrijk om al zijn verzekeringen bij één adviseur onder te brengen? Een hoge polisdichtheid is voor u misschien fijn, maar de klant is toch uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes. Je kunt hem niet dwingen, toch? Klant is verantwoordelijk Op 9 maart jl. verscheen op am:web een … Continued

Lees verder
Deelnemers Masterclass Stratetisch ondernemen met certificaat

28 maart 2018

Ook een duw nodig in de goede richting?

Elke maand vertelt een van de consultants van Next Step Factory hoe u kunt werken aan uw onderneming en ontvangt u praktische tips. Deze maand deelt Jelle Bartels een verhaal uit de praktijk. Vraagt u zich wel eens af of u uw zaken efficiënter kunt regelen? Of uw advieskantoor wel onderscheidend genoeg is? Maakt u … Continued

Lees verder
Nedasco medewerker laptop

22 februari 2018

Belangrijke verbeteringen Nedasco ServiceNet

Er zijn een aantal belangrijke verbeteringen doorgevoerd op Nedasco ServiceNet. Benieuwd welke dit zijn? Melding ‘Er staat een taak voor u klaar’ aangepast U ontvangt een notificatiemail van elke nieuwe of gewijzigde taak. De e-mail werd echter onduidelijk gevonden. Zo kon u niet lezen of een taak was afgehandeld of dat er of dat er … Continued

Lees verder
Euro bankbiljetten

21 februari 2018

€ 20,- per klant extra verdienen?

Hoe fijn is het voor uw klant als u nagaat of hij niet te veel betaalt en/of zijn verzekeringen passen bij zijn huidige situatie? Zeker weten dat hij deze service waardeert en uw toegevoegde waarde ervaart! Maar ook voor u is zo’n onderhoudsgesprek gunstig. U kunt wel € 20,- extra per klant ontvangen. Snel en … Continued

Lees verder
next step factory logo

21 februari 2018

Klantsegmentatie, hoe en waarom?

Elke maand vertelt een van de consultants van Next Step Factory hoe u kunt werken aan uw onderneming en ontvangt u praktische tips. De bijdrage van deze maand is verzorgd door: Jeroen Bais De meeste financieel adviseurs die we kennen, hebben wel een of andere vorm van klantsegmentatie in hun systeem doorgevoerd. Vervolgens doen ze … Continued

Lees verder
Arno

21 februari 2018

Even voorstellen…Arno van Norden

In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco zich graag aan u voor. Vorige maand kon u kennismaken met Jos Dreves, Creditmanager. Deze keer is het de beurt aan Arno van Norden, manager van de afdeling Schadeverzekeringen. Mijn naam is Arno van Norden, 41 jaar, vader van twee dochters en woonachtig in het mooie … Continued

Lees verder
elipsLife

21 februari 2018

Ontvang snel een vergelijking voor WIA-producten

Sinds 1 september 2017 hebben wij een volmacht van elipsLife. elipsLife is een 100%-dochter van Swiss Re, de wereldwijd toonaangevende herverzekeraar. WIA-aanvullingen Hierdoor heeft u toegang tot de WIA-producten, maar ook de collectieve overlijdensrisicoverzekering van elipsLife. Ook biedt Nedasco mogelijkheden voor ANW-hiaat een collectief nabestaandenpensioen. Offerte Momenteel zijn wij bezig met het voorbereiden van de … Continued

Lees verder
Leegstand pand met gebouwenverzekering

21 februari 2018

Leegstand en de gevolgen voor de zakelijke gebouwenverzekering

In polisvoorwaarden staat vaak als bepaling dat de verzekeraar bekend is met de ligging, bouwaard, gebruik, belendingen en bestemming van het gebouw. Zodra hier iets in wijzigt, moet de verzekeraar daarvan binnen 14 dagen op de hoogte worden gebracht. In de voorwaarden BB-MKB/januari 2016 staat hierover het volgende: Onverminderd het genoemde onder artikel 8.2 dient … Continued

Lees verder
ditiszorg

21 februari 2018

De Zorgverzekeringscheck is nu online!

Hoewel het overstapseizoen pas in het najaar aanbreekt, kunt u het hele jaar actief bezig zijn met zorgverzekeringen. Want gedurende het hele jaar kunt u de zorgbehoefte van uw klanten inventariseren met de Zorgverzekeringscheck via ditiszorg.nl. Wat houdt die Zorgverzekeringscheck in en hoe kunt u die als adviseur inzetten? Hoe werkt het? U of uw … Continued

Lees verder

25 januari 2018

Nedasco biedt documenten aan via Aplaza

Verschillende adviseurs ontvingen de afgelopen maanden de eerste documenten via Aplaza. Bij deze adviseurs worden onder andere kopie polissen, boekingsnota’s en groene kaarten doorgezet naar hun klantensysteem en automatisch geplaatst in het dossier van de klant. Om welke documenten gaat het? Het gaat om dezelfde documenten die u ook in ‘Mijn postvak’ ontvangt, te weten: … Continued

Lees verder
next step factory logo

25 januari 2018

Gebruik de OEP-methode!

Elke maand vertelt een van de consultants van Next Step Factory hoe u kunt werken aan uw onderneming en ontvangt u praktische tips. De bijdrage van deze maand is verzorgd door: Jelle Bartels Voor veel bedrijven begint in januari een nieuw jaar om te scoren en nieuwe omzet binnen te halen. Daarvoor worden aan het … Continued

Lees verder