Nieuws Categorie: Adviseurs
![](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/03/LogoDAS.gif)
28 maart 2018
Maak kennis met uw eigen ‘Nedasco’ aanspreekpunt bij DAS!
U bent als intermediair aangesloten bij Nedasco. U heeft dus waarschijnlijk geen rechtstreeks DAS-agentschap. Toch hecht DAS veel waarde aan een goede relatie met u. Door een samenwerking met Nedasco kunt u daarom profiteren van de bepaalde faciliteiten van DAS. Maak daarom kennis met Iris Bakema en Nienke Ottens, accountmanagers bij DAS. Zij kunnen u … Continued
![Ruitschade](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/03/index.jpg)
28 maart 2018
Voorkom niet-volledig gedekte glasschades
Stel: uw klant kijkt niet goed uit bij het stofzuigen en raakt daardoor een ruit met de stang. Het resultaat: een gebroken ruit. De schadeclaim wordt bij u ingediend. U geeft aan dat de verzekerde de schade kan melden bij een glaszetter en de nota in kan dienen bij u of bij Nedasco. Maar let … Continued
![Pelletkachel](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/03/Pelletkachel.png)
28 maart 2018
Tips rondom risico’s van pelletkachels
Er is tegenwoordig een trend om geen gasgestookte installaties meer te gebruiken. Steeds vaker schaffen bedrijven daarom een pelletkachel aan. Dat is extra aantrekkelijk omdat voor de aanschaf van deze kachels een interessante subsidie bestaat. Helaas blijken deze populaire, gesubsidieerde pelletkachels vaak risicovolle situaties op te leveren. Dat komt om te beginnen doordat de kachels … Continued
![Nedasco medewerker laptop](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2016/07/URS1907-scaled.jpg)
28 maart 2018
Even voorstellen…Gerbrand Poolen
In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco zich graag aan u voor. Vorige maand kon u kennismaken met Arno van Norden, manager van de afdeling Schadeverzekeringen. Deze keer is het de beurt aan Gerbrand Poolen, Specialist Zakelijke Schadeverzekeringen. Mijn naam is Gerbrand Poolen en ik ben bezig met mijn tweede Nedasco periode. Op … Continued
![Michel](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/03/Michel-scaled.jpg)
28 maart 2018
Het belang van totaalklanten
Waarom is het voor een klant eigenlijk zo belangrijk om al zijn verzekeringen bij één adviseur onder te brengen? Een hoge polisdichtheid is voor u misschien fijn, maar de klant is toch uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes. Je kunt hem niet dwingen, toch? Klant is verantwoordelijk Op 9 maart jl. verscheen op am:web een … Continued
![Deelnemers Masterclass Stratetisch ondernemen met certificaat](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/03/Thumbnail-Masterclass2.jpg)
28 maart 2018
Ook een duw nodig in de goede richting?
Elke maand vertelt een van de consultants van Next Step Factory hoe u kunt werken aan uw onderneming en ontvangt u praktische tips. Deze maand deelt Jelle Bartels een verhaal uit de praktijk. Vraagt u zich wel eens af of u uw zaken efficiënter kunt regelen? Of uw advieskantoor wel onderscheidend genoeg is? Maakt u … Continued
![Nedasco medewerker laptop](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2016/07/URS1907-scaled.jpg)
22 februari 2018
Belangrijke verbeteringen Nedasco ServiceNet
Er zijn een aantal belangrijke verbeteringen doorgevoerd op Nedasco ServiceNet. Benieuwd welke dit zijn? Melding ‘Er staat een taak voor u klaar’ aangepast U ontvangt een notificatiemail van elke nieuwe of gewijzigde taak. De e-mail werd echter onduidelijk gevonden. Zo kon u niet lezen of een taak was afgehandeld of dat er of dat er … Continued
![Euro bankbiljetten](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/02/euro_0.jpg)
21 februari 2018
€ 20,- per klant extra verdienen?
Hoe fijn is het voor uw klant als u nagaat of hij niet te veel betaalt en/of zijn verzekeringen passen bij zijn huidige situatie? Zeker weten dat hij deze service waardeert en uw toegevoegde waarde ervaart! Maar ook voor u is zo’n onderhoudsgesprek gunstig. U kunt wel € 20,- extra per klant ontvangen. Snel en … Continued
![next step factory logo](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/01/Logo.jpg)
21 februari 2018
Klantsegmentatie, hoe en waarom?
Elke maand vertelt een van de consultants van Next Step Factory hoe u kunt werken aan uw onderneming en ontvangt u praktische tips. De bijdrage van deze maand is verzorgd door: Jeroen Bais De meeste financieel adviseurs die we kennen, hebben wel een of andere vorm van klantsegmentatie in hun systeem doorgevoerd. Vervolgens doen ze … Continued
![Arno](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/02/Arno-scaled.jpg)
21 februari 2018
Even voorstellen…Arno van Norden
In de rubriek ‘Even voorstellen’ stellen medewerkers van Nedasco zich graag aan u voor. Vorige maand kon u kennismaken met Jos Dreves, Creditmanager. Deze keer is het de beurt aan Arno van Norden, manager van de afdeling Schadeverzekeringen. Mijn naam is Arno van Norden, 41 jaar, vader van twee dochters en woonachtig in het mooie … Continued
![elipsLife](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/02/elipslife.png)
21 februari 2018
Ontvang snel een vergelijking voor WIA-producten
Sinds 1 september 2017 hebben wij een volmacht van elipsLife. elipsLife is een 100%-dochter van Swiss Re, de wereldwijd toonaangevende herverzekeraar. WIA-aanvullingen Hierdoor heeft u toegang tot de WIA-producten, maar ook de collectieve overlijdensrisicoverzekering van elipsLife. Ook biedt Nedasco mogelijkheden voor ANW-hiaat een collectief nabestaandenpensioen. Offerte Momenteel zijn wij bezig met het voorbereiden van de … Continued
![Leegstand pand met gebouwenverzekering](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/02/111003-6.jpg)
21 februari 2018
Leegstand en de gevolgen voor de zakelijke gebouwenverzekering
In polisvoorwaarden staat vaak als bepaling dat de verzekeraar bekend is met de ligging, bouwaard, gebruik, belendingen en bestemming van het gebouw. Zodra hier iets in wijzigt, moet de verzekeraar daarvan binnen 14 dagen op de hoogte worden gebracht. In de voorwaarden BB-MKB/januari 2016 staat hierover het volgende: Onverminderd het genoemde onder artikel 8.2 dient … Continued
![ditiszorg](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/01/attachment-ditiszorg.png)
21 februari 2018
De Zorgverzekeringscheck is nu online!
Hoewel het overstapseizoen pas in het najaar aanbreekt, kunt u het hele jaar actief bezig zijn met zorgverzekeringen. Want gedurende het hele jaar kunt u de zorgbehoefte van uw klanten inventariseren met de Zorgverzekeringscheck via ditiszorg.nl. Wat houdt die Zorgverzekeringscheck in en hoe kunt u die als adviseur inzetten? Hoe werkt het? U of uw … Continued
![](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/01/attachment-aplaza.jpg)
25 januari 2018
Nedasco biedt documenten aan via Aplaza
Verschillende adviseurs ontvingen de afgelopen maanden de eerste documenten via Aplaza. Bij deze adviseurs worden onder andere kopie polissen, boekingsnota’s en groene kaarten doorgezet naar hun klantensysteem en automatisch geplaatst in het dossier van de klant. Om welke documenten gaat het? Het gaat om dezelfde documenten die u ook in ‘Mijn postvak’ ontvangt, te weten: … Continued
![next step factory logo](https://www.nedasco.nl/app/uploads/2018/01/Logo.jpg)
25 januari 2018
Gebruik de OEP-methode!
Elke maand vertelt een van de consultants van Next Step Factory hoe u kunt werken aan uw onderneming en ontvangt u praktische tips. De bijdrage van deze maand is verzorgd door: Jelle Bartels Voor veel bedrijven begint in januari een nieuw jaar om te scoren en nieuwe omzet binnen te halen. Daarvoor worden aan het … Continued