Marijs verzekeringsadvies maakt een vliegende start met Nedasco
KLANTVERHAAL
Marijs Verzekeringsadvies maakt een vliegende start met Nedasco
Met Edwin Marijs, eigenaar
Edwin Marijs, eigenaar van Marijs Verzekeringsadvies, heeft ruim 20 jaar ervaring in het adviseren van allerlei verschillende soorten bedrijven in de meest uiteenlopende branches. Dankzij deze jarenlange ervaring en als eigen ondernemer weet hij als geen ander waar de ondernemer behoefte aan heeft. Recent is hij zijn eigen advieskantoor gestart. Hiervoor was hij op zoek naar een partij die werk voor hem uit handen neemt en hem (daar waar nodig) kan aanvullen met specialistische kennis.
Hoe ben je bij Nedasco terecht gekomen?
“Ik ken Nedasco uit mijn tijd dat ik werkzaam was als Commercieel Manager bij een ander advieskantoor. In die tijd heb ik de samenwerking met Nedasco als zeer prettig ervaren. De contacten zijn goed. Als adviseur richt ik mij op de zakelijke markt, net als Nedasco.”
Ik kan altijd rekenen op de hulp van een superspecialist
“Nedasco is qua kennis op bijvoorbeeld inkomensgebied echt een verlengstuk. Bij het adviseren van risico’s rondom verzuim en arbeidsongeschiktheid kom ik zelf een heel eind. Toch merk je dat op het gebied van duurzame inzetbaarheid er vele ontwikkelingen zijn en er een hoop mogelijk is. Dan is het fijn dat ik kan rekenen op de kennis en kunde van de inkomensspecialisten van Nedasco. En als ik bij een groot bedrijf aan tafel zit, is het fijn als ik een specialist duurzame inzetbaarheid kan meenemen. Op deze manier kom ik goed beslagen ten ijs.Dat is voor mij echt een meerwaarde.”
Kantoornaam
Marijs Verzekeringsadvies www.marijsverzekeringsadvies.nl
Geïnterviewde
Edwin Marijs, eigenaar van Marijs Verzekeringsadvies
Marijs Verzekeringsadvies maakt gebruik van:
- Inkomendesk
- Zakelijke Acquisitie (Care2Contact)
- Telefoonsupport (Ensupport)
- Nedasco ServiceNet
Nu is 50% van mijn eerste acquisitiegesprekken al succesvol
“Ook verzorgt Nedasco de administratieve zaken, zoals het incasseren van de premies en een gedeelte van mijn back-office-werkzaamheden. Hiervoor maak ik gebruik van de dienstverlening van Ensupport. Zij nemen schademeldingen aan, voeren wijzigingen door en nemen de telefoon op met mijn kantoornaam. Erg handig. Zo kan ik mij volledig richten op het adviseren en binnenhalen van nieuwe klanten. Voor dat laatste maak ik trouwens gebruik van de aanvullende dienst Zakelijke Acquisitie door Care2Contact. Dat bevalt prima. Zij regelen voor mij 10 afspraken per maand bij mogelijk nieuwe klanten. En bij zeker driekwart hiervan heb ik een erg leuk en goed gesprek. Het mooie hierbij is dat bijna de helft van de eerste gesprekken al resulteert in een nieuwe relatie voor ons kantoor. Als ik zelf ‘koud’ ga bellen voor nieuwe klanten krijg ik dit resultaat echt niet voor elkaar. Los van het feit wat het me dit in tijd bespaart.”
“Nedasco kan ondernemers ondersteunen die hun advieskantoor naar een hoger niveau willen tillen, bijvoorbeeld door het overnemen van werkzaamheden of het vergemakkelijken van processen”
Edwin Marijs
Eigenaar van Marijs Verzekeringsadvies
Via één kanaal toegang tot bijna de hele markt
“Nedasco werkt met bedrijfspakketten, zowel op inkomen- als zakelijk schadegebied. Ik heb daarbij de keuze uit een groot aantal volmachtproducten, met ieder hun eigen sterke punten. Dit spreekt mij erg aan. Daarnaast heb ik toegang tot volmachten, waar ik normaal geen toegang toe zou hebben. Ik kan hiermee concurreren met zo goed als de hele verzekeringsmarkt. En als er geen volmachtoplossing is, dan heb ik altijd nog toegang tot een groot aanbod via de provinciale kanalen. Een samenwerking met Nedasco levert mij als ondernemer op: tijd, gemak en nieuwe klanten.”
Meer weten? Laat dan uw gegevens achter: