“Mijn ambitie is om een goed aanspreekpunt te zijn voor mijn klanten. Ik adviseer al meer dan 33 jaar bedrijven en heb veel kunnen leren in deze tijd. Eind 2021 ben ik mijn eigen verzekeringskantoor ‘Zuiver risicoadvies • verzekeren’ begonnen, waar ik zowel particuliere als zakelijke klanten help. Ik vind de zakelijke tak het mooiste van het vak. Je komt overal; van de bakker op de hoek tot een frietfabriek en een papierrecycler. Verzekeringen is een heel divers en mooi vak. ”
Korte lijnen en kennis van zaken bij Nedasco
“Voorheen heb ik bij Meeùs Verzekeringen gewerkt en bij mijn broer Leon bij Blank Advies B.V. Verzekeringen & Hypotheken (nu: Geerts). Als Adviseur Schade & Inkomen richtte ik mij voornamelijk op de zakelijke markt. Toen ik in 2015 bij Blank Advies ging werken, hebben we al snel een afspraak gemaakt met een accountmanager van Nedasco. Toen is het balletje gaan rollen. Het was een bewuste keuze om te gaan samenwerken met Nedasco. Bij Nedasco zijn de lijnen kort en is er kennis van zaken bij de zakelijke specialisten. Zowel op schade- als inkomensgebied. Daar zitten medewerkers die hun vak goed verstaan en meedenken. In november 2021 ben ik mijn eigen kantoor begonnen. Mijn eigen opgebouwde portefeuille bij Blank Advies heb ik overgekocht toen ik Zuiver risicoadvies • verzekeren begon. Toen heb ik de samenwerking met Nedasco voortgezet.”
Nedasco helpt!
"Ik krijg ongeveer 10 klanten per maand erbij. Daarom moet ook alles goed zijn. De softwareprogramma’s, tools en mensen van Nedasco helpen hier mee."
Snel schakelen is mijn kracht
“Ik vind het belangrijk om snel te kunnen schakelen. Snel schakelen is mijn kracht. De Inkomentool van Nedasco helpt me hierbij door snel offertes voor ziekteverzuimverzekeringen te maken. De tool is prettig in gebruik en overzichtelijk. Er komen mooie offertes uit. Ook wanneer ik contact opneem met de binnendienst, helpen ze mij altijd om rap zaken af te handelen. Ik heb ze weleens gebeld met de vraag of we niet iets konden doen met de premie. Als een klant eerst maar 2% betaald en ik kom met een offerte van 3,5%, gaan ze niet voor mij kiezen. Dan schakel ik snel met de binnendienst, laat ik de verzuimcijfers zien en dan kan je vaak nog iets commercieels doen. Ze denken altijd mee. Dat is harstikke fijn.”
Wij zijn geen nummer bij Nedasco
“Het valt en staat met de mensen waarmee je spreekt en de aandacht die je krijgt. Wij zijn geen nummer en onze klanten ook niet. Het is daarom fijn dat we de specialisten bij Nedasco kennen en dat we kunnen sparren over bepaalde zaken. Ook vanuit commercieel oogpunt. Het wijzen op de mogelijkheden en de onmogelijkheden hoort hier ook bij. Dan kun je ook duidelijk en transparant zijn naar de klant, ZUIVER. En dat werkt het best. Als je dan ook nog met een mooie oplossing komt voor hun probleem is het goed. Het gevoel is dan dat je samen een klant hebt binnen gehaald! Door heldere samenwerking komen we tot het zuiverste, het optimale resultaat.”